Marian, elegantní kotníkové boty Alaska marrón

Značka: Marian
3 390 Kč –70 %
hnědé kotníkové boty
3 390 Kč –70 % 990 Kč
Na dotaz Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost 31-36
Velikost 36-41
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Výška podpatku: 8,5 cm

POUŽITÉ MATERIÁLY PRO DÁMSKÉ POLOBOTKY

svršek: kůže
podšívka: kůže
stélka: kůže
podrážka: pryž

Velmi elegantní dámské polobotky z jemné kůže na podpatku vysokém 8,5 cm. Svršek obuvi je vyroben z krásné hladké kůže v kombinaci s kůží broušenou, která je zdobena jemnými kovovými cvočky v barvě zlata. Podpatek potažen stejnou kůží je u této luxusní obuvi samozřejmostí. Podšívka je vyrobena také z kůže a nemůže chybět ani polstrovaná kožená stélka. Pro snadné obutí je na vnitřní straně zip.

Doplňkové parametry

Kategorie: VÝPRODEJ
Barva: hnědá
Materiál: kůže
velikost: 36, 37, 41, 35

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Marian je značka specializující se na elegantní obuv, která drží krok s evropskými i celosvětovými módními trendy, ať už se jedná o boty na podpadku, klínku, platformě a nebo o nízkou obuv.

Nově ve společnosti Marian vzniká odlišná linie pod návrhářem Pedro Antón, která nese jeho jméno a startuje kolekcí jaro/léto 2016. Modely této linie jsou velmi mladistvé a moderní.

Současná produkce společnosti Marian je přibližně 1 000 párů obuvi za den. Veškerá výroba je soustředěna v jediné továrně ve městě Elche, což umožňuje výbornou organizaci a kontrolu výrobního procesu od začátku až do konce. Marian si klade za cíl kvalitu a moderní design svých výrobků, používá nejlepší materiály a neopomíjí žádný detail svých modelů.

       

 

HISTORIE

Historie firmy Marian se píše od roku 1974, kdy její zakladatel Tomás Antón vyrobil ve své skromné dílně první páry obuvi a zavedl značku Marian na španělský trh. O 10 let později otevřel svou továrnu, kam přesunul veškerou výrobu obuvi Marian.

Na evropský trh začala firma Marian vyvážet svou obuv v roce 1990 a když o pár let později do podniku vstoupila i druhá generace zakladatelů, podařilo se značce Marian proniknout a získat pevné postavení na mezinárodních trzích.